2018. november 1., csütörtök

Októberi szerzeményeim

Sziasztok!

Úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek miket szereztem az elmúlt hónapban. Ebben a hónapban 2 kiadótól rendeltem (Álomgyár, Könyvmolyképző) és kettő darab előrendelt könyvem volt. Na de akkor lássuk is miket szereztem be:

Erin Watt: Megtört herceg
Erről a könyvről, sőt magáról a sorozatról sem tudok egyenlőre mit mondani. Még nem olvastam , bár az első része már vagy egy hónapja a polcomon várakozik. Sokan dicsérik és ezért nem nagyon hajlottam rá, hogy elolvassam, de aztán egy kedves barátnőm tanácsára rendeltem meg. ( remélem olvasod a posztot és magadra ismersz !)

Erin Watt: Cifra palota
Ez a könyv volt az egyik előrendelésem. Az előzőhöz hasonlóan még erről sem tudok sok mindent elmondani, de úgy érzem, hogy hamarosan sort kerítek a Royal család megismerésére. A könyvem elit sorszáma sajnos 600 felett van, pedig elég időben rendeltem.

Elle Kennedy: My Mistake-A baklövés
Rendeltem a Könyvmolyképzős könyveim mellé egy Rubin pöttyös szeretet csomagot is, ha már volt ilyen lehetőségem. Nos ezt a könyvet kaptam tőlük ajándékba.Ezzel a sorozattal is igyekszem minél előbb megismerkedni.

Borsa Brown: Gyalázat és Hit
Nekem Borsa belopta a szívembe magát az Arab sorozatával. Ezért is rendeltem elő a legújabb könyvére, hiszen ebben a könyvben , történetben is két egymástól teljesen különálló világot mutat be.
A könyvet fellapozva a végén találtam egy nagyon kedves utalást, köszönetnyilvánítást ami egy nagy csoportra vonatkozik, aminek énis tagja vagyok. Sajnos az írónővel személyesen még nem találkoztam ,de az Álomgyár kiadó turnéján biztos lesz rá lehetőségem.
A kiadótól rendelve a könyvet járt mellé egy novella, A koronaherceg, ami visszarepít minket Szaúb -Arábiába, Az arab sorozat helyszínére.

Borsa Brown: A maffia ágyában

Nekem ez sorozat eléggé kimaradt még és ezért szégyellem is magam. Na mindegy, azért most már ideje megismerkednem Massimoval is. A kiadótól kértem még egy novellát ,reménykedve, hogy meg is kapom. És meg is kaptam,A maffia gyermekeit.

R. Kelényi Angelika: Az ártatlan
Erről a könyvről aztán végképp nem tudok semmit, ezt nővérem választotta, az övé is lesz, de énis el szeretném olvasni. A hátulját elolvasva már megfogott a történet, hogy a 17. században játszódik.

Kíváncsi lennék, hogy ti olvastátok e már valamelyiket?
Ha igen, nektek hogy tetszett?








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése