2019. április 7., vasárnap

Áprilisi Book Tag


Sziasztok!

Arra gondoltam, hogy minden hónapban hozok egy Book Tag típusú bejegyzést Nektek, én ezeket a bejegyzéseket nagyon szeretem olvasni. Mindig felfedezek valami újat, vagy frissítem a kívánságlistámat, esetleg egy régebben olvasott történethez térek vissza.

Nem érhető el leírás a fényképhez.
NYUSZIK
Egy könyv, amiből lehetne több is, azaz örülnél, ha lenne folytatása

Nos ezen nem kellett sokat gondolkozom, életem első sorozata, amivel megszerettem az olvasást és folyékonyan megtanultam olvasni J.K. Rowling Harry Potter sorozata.

TOJÁS
Egy könyv, ami meglepett
Én nagyon szeretem azokat a történeteket, ami számomra egzotikus helyen játszódnak, vagy több világ egymással szemben állítása is megjelenik benne.  A kötet amit ehhez a ponthoz szánok, nem más, mint egy Szaúd-Arábiában játszódó történet, amelyben az írónő a  rejtett arab világot komponálja össze a magyar kultúrával. Ez a történet nem más, mint Borsa Brown Az arab című könyve.

VADÁSZAT
Egy könyv, amit nehéz volt megkaparintanod

Karácsonyra leptem meg magam ezzel a kötettel. Nehéz menet volt, mert az internet szerint volt a Libriben és a városunkban az egyikben nem volt, a másikban viszont nem találtam a boltban szóltam az eladónak ő válasza az volt, hogy nincs, de itt már erősködtem, hogy az internet szerint van, és kellemetlenkedve, de kihozták nekem a raktárból. Ez a kötet nem más mint JR. R. Tolkien Karácsonyi levelek című könyve.
Képtalálat a következőre: „kathryn taylor vadvirágos nyarak”

BÁRÁNYOKEgy gyerekkönyv, amit mai napig élvezel

Hans Christian Andersen :Legszebb meséi Kedvenc mesém  a gyűjteményből a Rendíthetetlen ólomkatona.Milliószor olvastam már a meséket de sosem unom meg

TAVASZ
Egy könyvborító, ami a tavaszra emlékeztet

Kathryn Taylor Vadvirágos nyarak című könyvéről őszintén semmit nem tudok. A minap jött velem szembe a gyönyörű borítójával.


FELTÁMADÓ A HALÁLBÓL
Egy könyv, egy elhunyt írótól
Képtalálat a következőre: „gyalázat és szenvedély”
Kötelező olvasmány volt ötödik osztályban Móra Ferenctől a Pál utcai fiúk. Annyira tetszett nekem azon a nyáron ez a kötet, hogy kétszer is elolvastam és azóta már szintén többször. Szerintem még ez a legelfogadhatóbb kötelező olvasmány.

KOSARAK
Egy könyv, ami jelenleg a kívánságlistádon szerepel
Ebben a hónapban leginkább Dorothy és Samuel történetének folytatását várom, ez szerepel a kívánságlistám elején. Április 28-án jelenik meg, sajnos a könyvbemutatón nem tudok részt venni, de már előrendeltem a könyvet ← Borsa Brown Gyalázat és Szenvedély

CUKORKA
Egy könyv, ami édes
Rejtő Jenő : Piszkos Fred, a kapitány. Rejtő humorát mindig is imádtam.

CSIPOGÁS
Jelölj meg másokat, hogy ők is kitölthessék ezt a book taget

Jelenleg egy kihívottam van, Fanni ( Fanni's Library) kérlek töltsd ki te is 😉

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése